Hur ligger det till mellan mig och mimmi?

Jo ni undrar säkert varför jag inte bloggar så mycket längre.Jag har inget att skriva om.Jag fokuserar på mimmi och mig inte bloggen och henne.Tro inte att jag har tröttnat på mimmi det har jag inte.Men jag har inget att skriva om eftersom jag vill lära känna henne först innan jag börjar hoppa och allt med henne.Jo jag är med mimmi varje dag, men då myser vi och ska jag skriva i varje inlägg ''Hej bloggen idag har jag myst med mimmi puss hejdå''?

Varför myser jag med henne? Jag vill lära känna henne.Hon ska vänja sig med mig sen kan vi hoppa, trickträna och allt möjligt.För hon vill nog inte hoppa med en främling eller hur?
(bild i repris)
Första bilden jag tog på henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0